چکیده :در ادامه در حین سخنرانی حسن روحانی هر کجا که اشاره ای به سران جنبش سبز در حصر می شد شعار “سران در حصر ما آزاد باید گردند ” سرداده می شد. همچنین در بخشی از سالن تعدادی از عکس های میر حسین موسوی بالا برده شده بود. در بخش هایی از جمعیت نیز افراد دست نوشته هایی که محتوای آن شعار هایی از جمله ” آزادی و برابری” ، ” زندانی سیاسی آزاد باید گردد” ، ” یاردبستانی من در زندان است”، “سران در حصر ما آزاد باید گردند”، ” مرگ بر استبداد” دیده می شد….

 

عصر امروز مراسم انتخاباتی ستاد جوانان حامی روحانی سراسر کشور در حسینیه جماران برگزار شد. اما این مراسم با دخالت نیروهای امنیتی به تشنج کشیده شد. بنا به گزارش های منتشر شده سعید الله بداشتی رئیس و مجتبی هاشمی از اعضای ستاد جوانان حامی دکتر حسن روحانی دستگیر شده اند.

پیش از شروع سخنرانی صد ها تن از حاضران شعار هایی در حمایت از سران جنبش سبز در حصر ” میر حسین موسوی و مهدی کروبی” و شعار “زندانی سیاسی آزاد باید گردند” را سر دادند.

به گزارش سحام نیوز در ادامه در حین سخنرانی حسن روحانی هر کجا که اشاره ای به سران جنبش سبز در حصر می شد شعار “سران در حصر ما آزاد باید گردند ” سرداده می شد. همچنین در بخشی از سالن تعدادی از عکس های میر حسین موسوی بالا برده شده بود. در بخش هایی از جمعیت نیز افراد دست نوشته هایی که محتوای آن شعار هایی از جمله ” آزادی و برابری” ، ” زندانی سیاسی آزاد باید گردد” ، ” یاردبستانی من در زندان است”، “سران در حصر ما آزاد باید گردند”، ” مرگ بر استبداد” دیده می شد.

در انتهای مراسم جمعیت در حین خروج از محل حسینیه شعار “یا حسین میر حسین” و “زندانی سیاسی آزاد باید گردد” را سر می دادند.

بنا به این گزارش، در انتهای مراسم موتور سواران یگان ویژه همراه با نیروی انتظامی و نیروهای اطلاعاتی لباس شخصی کوچه های اطراف این مراسم را بستند.

محمد پارسی، شیرین میرکرمی، محسن رحمانی و چندین نفر دیگر جزو بازداشت شدگان هستند.

حسن روحانی در این جلسه به حاضرین گفته است : من یک کلمه مبهم می گویم امسال یعنی سال ۹۲ مثل سال ۸۸ نخواهد شد. شما را از صندوق رای دور نکنند و همه پای صندوقها حاضر شویم انشاالله پیروزی را صاحب خواهیم بود.

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com