اکنون زمان ورود تراجنسی ها به هالیوود است. GLAAD و ۵۰۵۰by2020، تحت پروژه Time’s Up برای ورود بیشتر و نمایش بهتر از تراجنسی ها به روی صفحه نمایش سینما همکاری میکنند. این ابتکار عمل بعد از انصراف ریچارد اسکارلت یوهانسون از ایفای نقش به عنوان یک مرد تراجنسی در Rub and Tug صورت گرفته است.

این دو سازمان، در این همکاری نامه ایی سرگشاده در نسخه این ماه مجله Variety منتشر کرده و از هالیوود خواستند که در زمینه انتخاب بازیگران بهتر عمل کند. این نامه شامل آمار خودکشی و خشونت علیه تراجنسی هاست. این دو سازمان، همچنین از انتشار Transform Hollywood، کتاب راهنمایی از GLAAD و ۵۰۵۰by2020 که به فیلم سازان ساخت فیلم های تراجنسی پذیر را آموزش میدهند، خبر دادند.

در این نامه آمده است: “ما معتقدیم که وقتی به تراجنسی ها توانایی کمک به فرهنگ سازان برای ساختن داستان هایی معتبر از روایت آنها داده میشود، این مساله موجب بهبود چگونگی رفتار ما با یکدیگر در دنیای واقعی میشود. آمار منفی فوق الذکر به بخشی از تاریخ ما تبدیل خواهد شد، اما نه ما در حال حاضر. بیایید با یکدیگر همکاری کنیم تا جهانی زیبا، متنوع و فراگیر که در آن تراجنسی ها به طور کامل به عنوان انسانهای برابر پذیرفته شده اند، بسازیم”.

این نامه سرگشاده توسط بیش از ۴۵ امضا از کسانی که در صنعت سینما دستی دارند، از جمله JJ Abram در  Bad Robot  Ava DuVernay در Array Alliance و Productions Ryan Murphy امضاء شده است.

همچنین در این شماره از مجله Variety، اولین میزگرد بازیگران تراجنسی ارائه شده است. شرکت کنندگان این میزگرد استعدادهای درخشان تراجنسی در سینما از جمله Laverne Cox، Trace Lysette و Chaz Bono هستند.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia 

وب سایت ما:‏

‏‎‏http://dharmamartia.org

‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:
منبع:

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com