سندیکای کارگران اتوبوسرانی در فراخوانی برای حمایت از رضا شهابی، زندانی فعال کارگری از همکاران خود برای تجمع مقابل وزارت کار دعوت کرده است. متن فراخوان به شرح زیر است:

راننده زحمت کش شرکت واحد اتوبوسرانی، رضا شهابی که به برای دفاع از حقوق کارگران از سال ۸۳ تلاش های فراوان کرده است، متاسفانه به دلیل همین تلاش ها با پرونده سازی محکوم به شش سال زندان شده است. و علی رغم پایان محکومیت حبس، همچنان او را زندانی کرده اند. و ایشان به دلیل اعتراض به زندانی شدن فراقانونی اعتصاب غذا کرده و در چهل پنجمین روز اعتصاب غذا قرار دارد و جانش شدید در معرض خطر است.
سندیکا از همه همکاران گرامی درخواست دارد برای رساندن صدای مظلومیت رضا شهابی به مسولان کشور و آزادی این کارگر زحمت کش حق طلب سندیکایی روز دوشنبه سوم مهر ساعت ۱۰ صبح در مقابل وزارت کار به آدرس خیابان آزادی چهار راه بهبودی حضور بهم رسانند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com